Արցախի ԱԳՆ

Արցախի  գործադիր իշխանության մարմին, որը իրականացնում է օտար երկրների և միջազգային կազմակերպությունների հետ հարաբերությունների պետական կառավարումը։

Ադրբեջանի պահվածքը դատապարտելի է․ Ալիևը տորպեդահարում է խաղաղության հաստատման ու կայունության պահպանման նախաձեռնությունները և թիրախավորում ԵԱՀԿ Մինսկի խմբին․ Արցախի ԱԳՆ

Ադրբեջանի պահվածքը դատապարտելի է․ Ալիևը տորպեդահարում է խաղաղության հաստատման ու կայունության պահպանման նախաձեռնությունները և թիրախավորում ԵԱՀԿ Մինսկի խմբին․ Արցախի ԱԳՆ

The Foreign Ministry of the Republic of Artsakh has issued a statement. "In his recent interview to a number of media outlets, President of the Azerbaijani  Republic Ilham Aliyev, touching upon the Azerbaijan-Karabagh conflict settlement and regional processes, once again used anti-Armenian, destructive, expansionary vocabulary and ideas, dwelling upon relevant programs and goals. Such a policy is a gross violation of international law, international humanitarian law, and the agreements reached. It aims to torpedo peace and stability initiatives and dismantle the existing formats. The Azerbaijani leader also specifically targeted the activities of the OSCE Minsk Group co-chairmanship and the peacekeeping mission carried out in Artsakh by one of the co-chair countries- the Russian Federation, voicing absurd accusations against their activities. The OSCE Minsk Group Co-chairmanship is the only format for the settlement of the Azerbaijan-Karabagh conflict agreed by all sides. We highly appreciate the mission of the Russian peacekeeping forces in Artsakh and consider unacceptable any attempt to cast a shadow on their activities. The Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Artsakh strongly condemns the behavior of Azerbaijan, being convinced that such a policy carried out at the state level should be properly assessed also by the international community," the statement reads.    
13:50 - 14 հունվարի, 2022
Ադրբեջանի իշխանությունների «խաղաղասիրական» հայտարարությունները ոչ մի աղերս չունեն այդ երկրի իրական ահաբեկչական և ծավալապաշտական նպատակների հետ․Արցախի ԱԳՆ

Ադրբեջանի իշխանությունների «խաղաղասիրական» հայտարարությունները ոչ մի աղերս չունեն այդ երկրի իրական ահաբեկչական և ծավալապաշտական նպատակների հետ․Արցախի ԱԳՆ

Արցախի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը հայտարարություն է տարածել, որում ասվում է․«Այսօր՝ հունվարի 10-ին ադրբեջանական կողմը կրկին կոպտորեն խախտել է զինադադարի ռեժիմը՝ թիրախավորելով Արցախի Հանրապետության Մարտունու շրջանի Կարմիր շուկա-Թաղավարդ և Ասկերանի շրջանի Նախիջևանիկ համայնքների քաղաքացիներին և քաղաքացիական օբյեկտները։Նման գործողություններն Ադրբեջանում պետական մակարդակով վարվող հայատյաց և նացիստական քաղաքականության դրսևորումներ են, որոնք ևս մեկ անգամ ապացուցում են, որ Ադրբեջանի իշխանությունների «խաղաղասիրական» հայտարարությունները ոչ մի աղերս չունեն այդ երկրի իրական՝ Արցախի, հայ ժողովրդի և տարածաշրջանի նկատմամբ ահաբեկչական և ծավալապաշտական նպատակների հետ։  Ռազմական գործողությունների դադարեցումից ի վեր Ադրբեջանի ագրեսիվ պահվածքը ձեռք բերված պայմանավորվածությունների, միջազգային իրավունքի նորմերի և մարդասիրության սկզբունքների կոպիտ խախտում է՝ միտված Արցախի Հանրապետության հասարակության ահաբեկմանը և ռուս խաղաղապահ առաքելության գործունեության խափանմանը։Հարկ ենք համարում ևս մեկ անգամ ընդգծել, որ նման քայլերով Ադրբեջանը չի կարող սասանել արցախցու վճռականությունը ապրել և արարել Արցախում, որի համար բացարձակապես անընդունելի է որևէ կարգավիճակ Ադրբեջանի կազմում։Մենք շարունակելու ենք զարգացնել և զորացնել մեր հայրենիքը»։
20:50 - 10 հունվարի, 2022
Արցախի ժողովրդի ինքնորոշման անքակտելի իրավունքի ճանաչումը միակ միջոցն է՝ վերջ դնելու ղարաբաղյան հակամարտությանը. Արցախի ԱԳՆ

Արցախի ժողովրդի ինքնորոշման անքակտելի իրավունքի ճանաչումը միակ միջոցն է՝ վերջ դնելու ղարաբաղյան հակամարտությանը. Արցախի ԱԳՆ

The Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Artsakh has issued a statement in connection with the 30th anniversary of the referendum on independence in Artsakh. "30 years ago, on December 10, 1991, a nationwide referendum on the political future of Artsakh was held in the Republic of Artsakh (Nagorno Karabagh Republic), as a result of which the overwhelming majority of the voters (99.89%) voted for independence. The referendum was held in full compliance with the then national legislation in force, democratic procedures and norms of international law. All the necessary conditions were created for holding a referendum on the entire territory of the Republic. Eighty two percent of the citizens eligible to vote took part in the voting. The preparation and holding of the referendum took place against the background of a purposefully pursued policy of Azerbaijan to escalate tensions, which became explosive and subsequently turned into a full-scale war against Artsakh and its people. The referendum on independence in Artsakh was another attempt by the Artsakh side to prevent the impending war and to transfer the resolution of the Azerbaijan-Karabagh conflict to the legal and political plane. However, Azerbaijan ignored the steps taken by Artsakh to resolve the conflict by peaceful and democratic means and on the election day subjected Stepanakert, the capital of the Republic, tօ massive artillery shelling, as a result of which dozens of civilians were killed and injured. The people of Artsakh have repeatedly reaffirmed their determination to strengthen and develop the sovereign statehood at subsequent constitutional referenda. On December 10, 2006, the first Constitution of the country was adopted in Artsakh at a national referendum. On February 20, 2017, the people of Artsakh voted for the new Constitution at a regular referendum, thus confirming their previous decisions and will, to continue the path of building an independent state. Unfortunately, the expressions of the will of the people of Artsakh and their democratic aspirations became a missed opportunity for the international community, which, if recognized, could have prevented the wars unleashed by Azerbaijan against our country and saved thousands of innocent lives. Azerbaijan was the initiator of three wars unleashed with the aim of destroying Artsakh in 1991-94, 2016 and 2020. In the interwar years it deliberately and consistently undermined the peacekeeping efforts of international mediators by taking an extremely uncompromising and destructive position on all issues during the negotiations. The continuation of this aggressive policy has been Baku’s refusal to conduct substantive negotiations after the 44-day war in 2020 in order to exclude the possibility of achieving a comprehensive settlement of the conflict. The evolution of the proposals of the international mediators demonstrates their understanding of the impossibility of Artsakh’s being part of Azerbaijan and recognition of the key role of the people of Artsakh in determining their political status. In particular, by refusing to negotiate, Baku, contrary to the efforts and proposals of the OSCE Minsk Group Co-Chairs, is trying to impose the results of the illegal use of force as a fait accompli. We emphasize once again that recognition of the inalienable right to self-determination realized by the people of Artsakh is the only way to put an end to the Azerbaijan-Karabagh conflict and to create conditions for eliminating its consequences, including liberation of all the occupied territories, and finding a long-term, fair and sustainable solution to the problem of refugees and other remaining issues. The referendum on independence is a solid legal basis for the statehood of Artsakh, created with the aim of saving the people of Artsakh from the threat of complete annihilation, which emanated and continues to emanate from the militant policy of Azerbaijan, where the hatred against Armenians and genocidal ideology are the basis of state-building. Strengthening the state of Artsakh and achieving its international recognition are an absolute priority for the authorities and people of Artsakh, since having a national state with a status of an international legal subject is the key condition and means of preserving and developing the people. The struggle of the people of Artsakh for their independent statehood is a struggle for freedom, fundamental rights and peace, as well as a safe and dignified future," the statement reads.
10:53 - 10 դեկտեմբերի, 2021
Արցախի ԱԳՆ-ն դատապարտել է ադրբեջանցի զինվորականների կողմից Ճարտարի բնակչի սպանությունը

Արցախի ԱԳՆ-ն դատապարտել է ադրբեջանցի զինվորականների կողմից Ճարտարի բնակչի սպանությունը

On December 3, 2021, Seyran Smbat Sargsyan, born in 1956, a resident of Chartar settlement of the Martuni district of the Republic of Artsakh, was grazing his cattle and as a result of being lost was captured and killed by Azerbaijani military units. Such a terrorist and barbaric act is a manifestation of the state level genocidal and anti-Armenian  policy in Azerbaijan, which was carried out at the instructions of the highest authorities of Azerbaijan. One of the evidences of it is the false statement spread by the Ministry of Defense of Azerbaijan, which justifies the terrorist act of the Azerbaijani military. This behavior of official Baku is a gross violation of international law, international humanitarian law, disrespect for all the agreements reached and is aimed at intimidating the people of Artsakh and forcing them to leave their homeland. Such a policy is also a severe blow to Russia's peacekeeping mission. The Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Artsakh strongly condemns the terrorist policy of Azerbaijan, calls on the international community to give an adequate assessment to the unbridled actions of Azerbaijan. The Ministry of Foreign Affairs urges the people of Artsakh not to give in to provocations. The Foreign Ministry declares once again that Artsakh was, is and will remain Armenian.  Nothing can undermine our will and determination to live in our homeland.
19:04 - 03 դեկտեմբերի, 2021
2022 թվականի բյուջեով Արցախում զբոսաշրջության ծախսերն ուղղվելու են ենթակառուցվածքների բարելավմանը

2022 թվականի բյուջեով Արցախում զբոսաշրջության ծախսերն ուղղվելու են ենթակառուցվածքների բարելավմանը

Նոյեմբերի 29-ին տեղի է ունեցել Արցախի Ազգային ժողովի արտաքին հարաբերությունների ու ֆինանսաբյուջետային և տնտեսական կառավարման հարցերի մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստը։ Քննարկվել են «ԱՀ 2022 թ. պետական բյուջեի մասին» օրենքի նախագծում նախատեսված արտաքին քաղաքական գործունեության, զբոսաշրջության և տեղեկատվության ոլորտների ֆինանսավորման հարցերը։ Արտաքին գործերի նախարար Դավիթ Բաբայանը, ներկայացնելով գերատեսչության պահպանման ծախսերը, նշել է, որ 2022 թ․ բյուջեով նախատեսվում է 880 մլն 750 հազ. 800 դրամ, որը 2021 թ․ համեմատ ավելի է 12 մլն 457 հազ 600 դրամով, ինչը պայմանավորված է պետական համակարգի աշխատողների աշխատավարձերի բարձրացմամբ և պետծառայողի աշխատավարձի պաշտոնային դրույքաչափի բնականոն աճով։ Օտարերկրյա պետություններում ԱՀ մշտական ներկայացուցչությունների ծախսերը 2022 թ. համար նախատեսվում է 580 մլն 237 հազ 300 դրամ, որը նախորդ տարվա համեմատ նվազել է 23 մլն 44 հազ 300 դրամի չափով՝ պայմանավորված արժույթների փոխարժեքների իջեցմամբ: Նախարարը նաև պատասխանել է պատգամավորների առաջադրած հարցերին, որոնք հիմնականում վերաբերում էին անվտանգությանը, Արցախի կարգավիճակին, արտաքին քաղաքականությանը, ԱՀ մշտական ներկայացուցչությունների գործունեությանը, առկա մարտահրավերներին, տեղեկատվական դաշտի ընդլայնմանը։ ԱՀ էկոնոմիկայի և գյուղատնտեսության նախարար Արմեն Թովմասյանը, ներկայացնելով գալիք տարվա զբոսաշրջության ծախսերը, նշել է, որ զբոսաշրջության զարգացման ծրագրով նախատեսվում է բյուջեից հատկացնել 33 մլն 500 հազ դրամ՝ նախորդ տարվա 10,0 մլն-ի համեմատ: Ըստ նախարարի՝ զբոսաշրջության ծրագրի ծախսերը ուղղվելու են ենթակառուցվածքների և ծառայությունների բարելավման ու մարքեթինգի և խթանման միջոցառումներին։
17:13 - 29 նոյեմբերի, 2021
Արցախի խորհրդարանն արտահերթ նիստ է գումարել

Արցախի խորհրդարանն արտահերթ նիստ է գումարել

Արցախի ԱԺ լրատվության և հանրության հետ կապերի բաժնից հայտնում են, որ նոյեմբերի 16-ին Արցախի Սահմանադրության 114-րդ հոդվածի 2-րդ մասի և «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ Արցախի նախագահի նախաձեռնությամբ Արցախի Ազգային ժողովը գումարել է արտահերթ նիստ, որը նախագահում էր ԱԺ նախագահի տեղակալ Գագիկ Բաղունցը։ Նիստի քննարկմանն էր ներկայացվել  ««Զենքի մասին» օրենքում  փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» և «Քրեական օրենսգրքում լրացում կատարելու մասին» նախագծերի փաթեթը։ Նախագծերը ներկայացնելիս  Արցախի ՆԳՆ ոստիկանության պետ Արտեմ Հարությունյանը տեղեկացրել է, որ ԱԺ պաշտպանության, անվտանգության և օրինապահպանության հանձնաժողովի նիստում պատգամավորների հնչեցրած երկու առաջարկություն ընդունվել և ներառվել է փաթեթում։ Օրենքների նախագծերի փաթեթը նախօրեին քննարկվել  և արժանացել էր գլխադասային հանձնաժողովի դրական եզրակացությանը։ Մտքերի փոխանակությամբ հանդես է եկել «Արցախի ժողովրդավարական կուսակցություն» խմբակցության պատգամավոր Գեղամ Ստեփանյանը։ Հաջորդիվ խորհրդարանը 27 ձայնով կողմ է քվեարկել նախագծերի փաթեթին։
13:32 - 16 նոյեմբերի, 2021
Պաշտոնական Ստեփանակերտի դիրքորոշումն ու Արցախի ժողովրդի կամքն անփոփոխ են. Արցախը երբեք չի լինելու Ադրբեջանի կազմում. Արցախի ԱԳՆ

Պաշտոնական Ստեփանակերտի դիրքորոշումն ու Արցախի ժողովրդի կամքն անփոփոխ են. Արցախը երբեք չի լինելու Ադրբեջանի կազմում. Արցախի ԱԳՆ

One year ago, on 9 November 2020, thanks to the active mediation efforts of the Russian Federation, a trilateral statement was signed by the President of the Russian Federation, the Prime Minister of Armenia and the President of Azerbaijan. The signing of the trilateral statement made it possible to put an end to the 44-day war of aggression unleashed by Azerbaijan against Artsakh with the direct military involvement of Turkey, as well as international terrorists and mercenaries from the Middle East, and laid the ground for the entry of Russian peacekeeping forces into the territory of Artsakh to maintain peace in the zone of the Azerbaijan-Karabagh conflict. The trilateral statement also plays an important role in ensuring the post-war rehabilitation of the Republic of Artsakh. This was stated in a statement of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Artsakh. "As a result of the aggression and the devastating war that lasted 44 days, significant territories of the Republic of Artsakh, including the town of Shushi, the historical and cultural center of Artsakh, were occupied by Azerbaijan. During the hostilities, the Azerbaijani army committed numerous war crimes, including deliberate attacks on civilian objects, torture and extrajudicial killings of prisoners of war and captured civilians, ethnic cleansing, deliberate destruction of historical and cultural monuments and churches, the use of indiscriminate weapons prohibited by international law. Even after the signing of the trilateral statement on 9 November 2020, Azerbaijan has not stopped its internationally wrongful acts and continues its offensive and aggressive actions, including capture of military personnel and civilians, carrying out deliberate killings, destruction of Armenian churches and cultural heritage in the occupied territories. In this regard, it should be emphasized that the situation resulting from the illegal use of military force by Azerbaijan, flagrant violation of its international obligations, systematic and massive violations of human rights and international humanitarian law cannot serve as a basis for the settlement of the Azerbaijan-Karabagh conflict. It is well known that the norms of international law prohibit the recognition of any territorial gains as a result of the threat or use of force. Moreover, the use of force cannot abolish one of the fundamental principles of international law, the equal rights and self-determination of peoples, enshrined in the UN Charter and other fundamental international documents. The position of the official Stepanakert and the will of the people of Artsakh remain unchanged. Artsakh will never be part of Azerbaijan. Respect for the inalienable right to self-determination realized by the people of Artsakh and de-occupation of the territories where they created their independent statehood through self-determination and developed it are the cornerstone of a comprehensive settlement of the Azerbaijan-Karabagh conflict and establishment of a sustainable and lasting peace in the region," the statement reads.
10:12 - 09 նոյեմբերի, 2021
Խաղաղ բնակիչների վրա կրակելով՝ Ադրբեջանը փորձում է վախի մթնոլորտ ստեղծել Արցախում և խափանել ՌԴ խաղաղապահ առաքելությունը․ Ադրբեջանին պետք է պատասխանատվության ենթարկել․ Արցախի ԱԳՆ կոչը

Խաղաղ բնակիչների վրա կրակելով՝ Ադրբեջանը փորձում է վախի մթնոլորտ ստեղծել Արցախում և խափանել ՌԴ խաղաղապահ առաքելությունը․ Ադրբեջանին պետք է պատասխանատվության ենթարկել․ Արցախի ԱԳՆ կոչը

Արցախի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը հայտարարություն է տարածել, որում ասվում է․«Հոկտեմբերի 9-ին Ադրբեջանի զինված ուժերի դիպուկահարի կրակոցից մահացու վիրավորում է ստացել Արցախի Հանրապետության Մարտակերտ քաղաքի բնակիչ, որը գյուղատնտեսական աշխատանքներ էր իրականացնում քաղաքի հարակից տարածքում:Արցախի արտաքին գործերի նախարարությունը խստորեն դատապարտում է Ադրբեջանի նման ագրեսիվ պահվածքը և սադրիչ գործողությունները՝ միտված Արցախի Հանրապետության խաղաղ բնակչության շրջանում վախի մթնոլորտի ստեղծմանն ու Արցախի հայաթափմանը: Ադրբեջանը նաև հեռահար նպատակներ է հետապնդում․ խափանել Ռուսաստանի Դաշնության խաղաղապահ առաքելության իրականացումն ու կասկածի տակ դնել խաղաղապահների գործունեության արդյունավետությունը։  Տվյալ և նախորդ մյուս բոլոր միջադեպերը, որոնց ընթացքում տուժել են խաղաղ բնակիչներ կամ նրանց պատկանող գույքը, Ադրբեջանի համակարգված հայատյաց քաղաքականության դրսևորումներ են և հերթական ապացույց, որ Ադրբեջանի իշխանությունների՝ Արցախի ժողովրդին ուղղված խաղաղասիրական կոչերը և խաղաղ համագոյակցության հնարավորության վերաբերյալ պնդումները ոչ այլ ինչ են, քան քաղաքակիրթ աշխարհին մոլորեցնելու և հայկական կողմերի զգոնությունը թուլացնելու փորձ:Կոչ ենք անում ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահ երկրներին գործուն քայլեր ձեռնարկել՝ ադրբեջանական կողմին պատասխանատվության ենթարկելու և հետագայում նման միջադեպերը բացառելու ուղղությամբ»:
19:58 - 09 հոկտեմբերի, 2021
Անգամ ռազմական գործողությունների դադարեցումից հետո Ադրբեջանը շարունակում է ագրեսիվ, հայատյաց և զավթողական քաղաքականությունը՝ խախտելով բոլոր պայմանավորվածությունները․ Արցախի ԱԳՆ

Անգամ ռազմական գործողությունների դադարեցումից հետո Ադրբեջանը շարունակում է ագրեսիվ, հայատյաց և զավթողական քաղաքականությունը՝ խախտելով բոլոր պայմանավորվածությունները․ Արցախի ԱԳՆ

The Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Artsakh has issued a statement on the occasion of the anniversary of the unleashing of the war against Artsakh by Azerbaijan. "A year ago, on September 27, Azerbaijan, with the direct participation and support of Turkey and international terrorist groups, unleashed a large-scale war against the Republic of Artsakh. During the 44-day aggression, Azerbaijan employed indiscriminate weapons prohibited by international conventions against the population of Artsakh, grossly damaging the economic and civil infrastructure as well as the environment. The Republic of Artsakh suffered thousands of human losses as a result of the war, and most of its territory was occupied. Only thanks to the deployment of the Russian peacekeeping mission in the region the aggression of the criminal triple alliance was stopped. However, even after the cessation of hostilities, Azerbaijan continues its blatantly aggressive, anti-Armenian and expansionist policy at the state level, grossly violating all the agreements, norms of international law and principles of humanity. To this day a great number of prisoners of war are kept in inhumane conditions in Azerbaijan  being subjected to torture and humiliated. Azerbaijan systematically carries out cultural Genocide and destroys the Armenian historical heritage  in the occupied territories of Artsakh. The ceasefire is regularly violated by Azerbaijan, with an aim to evict Armenians from Artsakh through psychological pressure and intimidation. Today, more than ever, we are determined to strengthen and develop our independent and sovereign statehood and to decide our own political future, excluding any kind of status within Azerbaijan. The foreign policy priorities of Artsakh continue to be the international recognition of the independence of the Republic of Artsakh, preservation of its status as a geopolitical subject, de-occupation of the territories of Artsakh, ensuing the continuation of the negotiation process with the full-fledged participation of Artsakh within the framework of the OSCE Minsk Group,  development of relations with various countries and structures. The key to the effective implementation of all these goals is the strengthening of the Armenia-Artsakh-Diaspora trinity, conducting a realistic foreign policy guided by state interests. On this sad day, we are rightfully proud of the courage and heroism of the defenders of the Motherland. We pay tribute to those who sacrificed their lives for the sake of freedom and independence of Artsakh. Long live the Republic of Artsakh!"
10:29 - 27 սեպտեմբերի, 2021
Փաշինյանի առաջադրած խնդիրը՝ Խծաբերդում եւ Հին Թաղերում իրավիճակը համապատասխանեցնել նոյեմբերի 9-ի հայտարարության դրույթներին, 9 ամիս է՝ չի լուծվել

Փաշինյանի առաջադրած խնդիրը՝ Խծաբերդում եւ Հին Թաղերում իրավիճակը համապատասխանեցնել նոյեմբերի 9-ի հայտարարության դրույթներին, 9 ամիս է՝ չի լուծվել

«Ինչպես Հադրութի շրջանի Խծաբերդ եւ Հին Թաղեր բնակավայրերի, այնպես էլ մյուս տարածքների դեօկուպացիան արցախյան կողմի առաջնային խնդիրներից է, սակայն թե ինչ ձեւով եւ երբ դա տեղի կունենա՝ կախված է բազմաթիվ գործոններից»։ Այս մասին Infocom-ի հարցմանն ի պատասխան՝ ասել են Արցախի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունից՝ միաժամանակ նշելով, որ թե՛ ռուսական կողմի եւ թե՛ միջազգային կառույցների ներկայացուցիչների հետ հանդիպումներում մշտապես քննարկվում է այս հարցը։ Ադրբեջանի օկուպացրած Հադրութի շրջանի այս երկու գյուղերը պատերազմից հետո էլ շարունակում էին գտնվել հայկական վերահսկողության ներկո։ Այդ տարածքներից հայկական զինված ուժերի դուրսբերման մասին խոսք չի եղել նաեւ նոյեմբերի 9-ի եռակողմ հայտարարության մեջ։ Ավելին՝ նշված է եղել, որ կողմերը կանգ են առնում իրենց զբաղեցրած դիրքերում։ Բայց մեկ ամիս անց՝ դեկտեմբերի 12-ին, Պաշտպանության բանակի մամուլի ծառայությունը հայտնեց, որ ադրբեջանական կողմը վերսկսել է հարձակողական գործողությունները Հին Թաղեր եւ Խծաբերդի բնակավայրերի ուղղությամբ։ Հաջորդ օրը կառավարությունում Անվտանգության խորհրդի նիստի ժամանակ ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն անդրադարձավ այս բնակավայրերի հարցին՝ նշելով, որ հարձակումը տեղի է ունեցել այն պայմաններում, երբ ռուսաստանյան խաղաղապահները դեռեւս չէին հասցրել տեղակայվել տվյալ հատվածում։ Ի վերջո, ըստ նույն հայտարարության, ռուս խաղաղապահ փոքր ստորաբաժանում մոտեցել է մարտական գործողությունների գոտի, որի արդյունքում մարտերը դադարել են, բայց Հին Թաղեր եւ Խծաբերդ գյուղերն անցել են Ադրբեջանի հատուկ նշանակության ջոկատների վերահսկողության ներքո:  Դեկտեմբերի 13-ին Փաշինայնն ասաց, որ մեր առաջ խնդիր է՝ այդ հատվածում իրավիճակը լիարժեք համապատասխանեցնել նոյեմբերի 9-ի համատեղ հայտարարության դրույթներին։ Սակայն այդ խնդիրը, փաստորեն, ինն ամիս է՝ չի լուծվել։  Թե Հայաստանի եւ Արցախի արտաքին գերատեսչություններն ինչ քայլեր են ձեռնարկել եւ ինչ արդյունքի են հասել՝ այս երկու բնակավայրերը վերադարձնելու ուղղությամբ՝ Infocom-ը Հայաստանի ու Արցախի արտաքին գերատեսչություններից հետաքրքրվել էր նաեւ մայիսին։ Արցախից ամիսներ առաջ դարձյալ պատասխանել էին, որ Թուրքիայի եւ ահաբեկիչների աջակցությամբ Ադրբեջանի կողմից Արցախի Հանրապետության զավթված տարածքների դեօկուպացիան Արցախի արտաքին քաղաքականության առանցքային հարցերից է, ինչը ժամանակատար եւ աշխատատար գործընթաց է։ Արցախի ԱԳՆ-ն արձանագրել էր, որ մայիսի դրությամբ, դժբախտաբար, կոնկրետ արդյունքներ դեռեւս չունեն։ Այս անգամ հավելել են միայն այն, որ ռուսական կողմի եւ միջազգային կառույցների հետ մշտական քննարկումների մեջ են։ Իսկ եթե մայիսին Հայաստանի արտաքին գործերի նախարարությունը մերժել էր տեղեկություն տրամադրել Խծաբերդն ու ՀԻն Թաղերը վերադարձնելու ուղղությամբ կատարվող դիվանագիտական աշխատանքի եւ ընթացիկ արդյունքների մասին՝ նշելով, որ «ՀՀ արտաքին քաղաքականության ռազմավարությունը եւ մարտավարությունը բացահայտող տեղեկությունների վաղաժամ տարածումը կարող է վնաս հասցնել պետության շահերին», ապա այս անգամ պատասխանել են, որ ՀՀ արտաքին գործերի նախարարությունը բազմիցս հայտարարել է, որ ռազմական գործողությունների ավարտից հետո Արցախի Հադրութի շրջանի Հին Թաղեր եւ Խծաբերդ գյուղերի ուղղությամբ ադրբեջանական կողմի հարձակումը, ինչի հետեւանքով զավթվել են այդ բնակավայրերը, սպանվել եւ գերեվարվել են հայ զինծառայողները, հանդիսանում է նոյեմբերի 9-ի եռակողմ հայտարարության առաջին կետի կոպիտ խախտում: Արտաքին գերատեսչությունից հավելել են, որ հարցի առնչությամբ հայկական կողմի դիրքորոշումները փոխանցվել են ներգրավված բոլոր կողմերին, գործընկեր երկրներին ու միջազգային կառույցներին: Հայարփի Բաղդասարյան
16:46 - 16 սեպտեմբերի, 2021
Կառավարությունը շրջանառության մեջ է դրել «Քաշաթաղի շրջանից տեղահանված ընտանիքների բնակարանային հասանելիության ապահովման պետական աջակցության ծրագիրը»

Կառավարությունը շրջանառության մեջ է դրել «Քաշաթաղի շրջանից տեղահանված ընտանիքների բնակարանային հասանելիության ապահովման պետական աջակցության ծրագիրը»

Կառավարության կողմից շրջանառության մեջ է դրվել «Արցախի Հանրապետության Քաշաթաղի շրջանից տեղահանված ընտանիքների բնակարանային հասանելիության ապահովման պետական աջակցության ծրագիրը և ծրագրի իրականացման պայմանագրի օրինակելի ձևը հաստատելու մասին» կառավարության որոշման նախագիծը։ Այս մասին տեղեկանում ենք ՀՀ իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական հարթակ՝ www.e-draft.am-ից։  Նախագծի նպատակը բնակարանային հասանելիության ապահովման պետական աջակցության տրամադրումն է Ադրբեջանի կողմից 2020 թվականի սեպտեմբերի 27-ին սանձազերծված պատերազմի հետևանքով տեղահանված, մասնավորապես՝ Արցախի Հանրապետության Քաշաթաղի շրջանից տեղահանված ընտանիքներին, ինչպես նաև ծրագրի իրականացման համար անհրաժեշտ իրավական հիմքերի ստեղծումն է։ Նախագծի ընդունումը պայմանավորված է պատերազմի հետևանքով տեղահանված ընտանիքներին աջակցության միջոցառումների շրջանակի ընդլայնմամբ։ Նախագծում նշվում է, որ համաձայն Արցախի Հանրապետության կառավարության կողմից տրամադրած տեղեկատվության, Արցախի Հանրապետության Քաշաթաղի շրջանից տեղահանվել է շուրջ 950 ընտանիք (3600 անձ), որոնց բնակարանային ապահովության խնդիրը ՀՀ կառավարության առաջնահերթություններից է։ Ծրագրից կարող են օգտվել այն ընտանիքները, որոնք ԼՂՀ կառավարության 2003 թվականի ապրիլի 15-ի «ԼՂՀ տարածքում վերաբնակվող ընտանիքներին տրամադրվող արտոնությունների մասին» N 121 որոշմամբ հաստատված՝ վերաբնակեցման գրքույկ են  ստացել և ԼՂՀ-ում բնավորման մասին պայմանագիր են  կնքել, 2020 թվականի սեպտեմբերի 27-ի դրությամբ առնվազն վերջին 3 ամիսներին  փաստացի բնակվել են Քաշաթաղում, սեփականության իրավունքով իրենց պատկանող անշարժ գույք  են ունեցել  Քաշաթաղում ։ Աջակցությունը տրամադրվում  է ՀՀ մարզային բնակավայրերում կամ Արցախի Հանրապետությունում հիփոթեքային վարկով բնակարան կամ անհատական բնակելի տուն ձեռք բերող շահառուին և ուղղվում է հիփոթեքային վարկի ամենամսյա վճարների (մայր գումարի և տոկոսագումարի) մարմանը։  Ծրագրի շրջանակներում դիմումներն ընդունվելու են 2022 թվականի հունվարի 1-ից մինչև 2022 թվականի դեկտեմբերի 30-ը։ Աջակցությունը տրամադրվում է 2022 թվականի հունվարի 1-ին կամ դրանից հետո բնակելի անշարժ գույքի ձեռքբերման կամ անհատական բնակելի տան կառուցման նպատակով տրամադրվող հիփոթեքային վարկերի մարման համար։ ՀՀ 2022 թվականի պետական բյուջեով ծրագրի համար կնախատեսվի 9 մլրդ դրամ։ Յուրաքանչյուր հաջորդ տարվա պետական բյուջեով ծրագրի համար ֆինանսական միջոցների ավելացման հարցը կքննարկվի տվյալ տարվա բյուջետային գործընթացի շրջանակներում՝ հաշվի առնելով ծրագրի գծով նախորդ տարիներին կատարված փաստացի ծախսերը: Ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է աջակցություն տրամադրել 950 շահառուի։   
16:44 - 07 սեպտեմբերի, 2021
Հայաստանի և Արցախի ԱԳ նախարարները քննարկել են ադրբեջանա-ղարաբաղյան հակամարտության կարգավորմանը վերաբերող հարցեր

Հայաստանի և Արցախի ԱԳ նախարարները քննարկել են ադրբեջանա-ղարաբաղյան հակամարտության կարգավորմանը վերաբերող հարցեր

On September 7, Foreign Minister of Armenia Ararat Mirzoyan held a meeting with Foreign Minister of Artsakh Davit Babayan. This was reported by the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Armenia. The Foreign Ministers commended the high level of cooperation established between the Foreign Ministries of Armenia and Artsakh, and comprehensively discussed the steps towards further deepening the political dialogue and coordinating positions on core issues of foreign policy agenda. The interlocutors exchanged views on the situation in Artsakh following the Azerbaijani-Turkish aggression and the work carried out on the ground to address humanitarian issues. In this context, the Foreign Ministers particularly emphasized the urgent repatriation of Armenian prisoners of war and captured civilians with no preconditions, as well as the creation of proper conditions for the restoration of the rights of the people of Artsakh, especially the displaced Armenians of Artsakh and for ensuring their comprehensive security. Touching upon the Nagorno-Karabakh issue, the Foreign Ministers of Armenia and Artsakh stressed the need to resume the process of peaceful settlement and the comprehensive and lasting resolution of the Nagorno-Karabakh conflict within the framework of the OSCE Minsk Group Co-Chairmanship. Ararat Mirzoyan and Davit Babayan once again stressed the inadmissibility of provocative actions by the Azerbaijani armed forces on the line of contact with the Artsakh Defense Army and against the sovereign territory of Armenia, which undermines the efforts aimed at regional security and stability.
16:11 - 07 սեպտեմբերի, 2021
Հռչակագրի ընդունումը դարձել է արցախահայության ազգային-ազատագրական պայքարի առանցքային իրադարձություններից մեկը. ԱՀ ԱԳՆ

Հռչակագրի ընդունումը դարձել է արցախահայության ազգային-ազատագրական պայքարի առանցքային իրադարձություններից մեկը. ԱՀ ԱԳՆ

The Ministry of Foreign Affairs of Artsakh issued a statement on the occasion of the 30th anniversary of the proclamation of the Nagorno-Karabakh Republic. "Thirty years ago, on September 2, 1991, a joint session of deputies of all levels of the Nagorno Karabagh Autonomous Region and the Shahoumyan region proclaimed the Nagorno Karabagh Republic, laying the foundation for the creation of an independent democratic state. The proclamation of the republic fully complied with the norms of international law and the existing at the time legislation of the USSR, which provided autonomous formations and national minorities living in compact groups with the right to independently decide their own destiny and determine their political status. The decision to create an independent state was confirmed on December 10, 1991 by free expression of the will of the people of Artsakh (Nagorno Karabagh) in a nationwide referendum. The adoption of the 2 September 1991 declaration on the proclamation of the republic became one of the key milestones in the struggle for national liberation of the Armenians of Artsakh, which was based on the aspiration of the people for self-determination, restoration of historical justice and reunification within a united Armenian state to break free from the persistent threat of physical destruction. Against the backdrop of Azerbaijan's continued attempts to resolve the Azerbaijan-Karabagh conflict by the use or threat of force and deprive the Armenians of Artsakh of their homeland through terror, ethnic cleansing, massacres and massive human rights violations, the creation of an independent state was not only an important political step, but also a historical necessity. Global geopolitical changes in the early 1990s and growing regional tensions required decisive steps for the self-organization of the society and the formation of state institutions necessary to repel the impending armed aggression by Azerbaijan and ensure the right of the people of Artsakh to peace and development. Since its independence, the Republic of Artsakh has gone through numerous trials, including devastating wars and heavy losses. Nevertheless, neither terror and threats, nor blockade and repeated armed aggressions could break the will of the people of Artsakh and their determination to defend the independence and sovereignty, as well as to strengthen and develop their statehood. We are convinced that the Armenian statehood in Artsakh is the main guarantor of the preservation of national identity, dignity and ensuring a secure future, as well as a means for the people to exercise their inalienable right to determine their own political destiny. On this momentous occasion, we pay tribute and gratitude to those who fought for the dignity, freedom and independence of Artsakh, and bow our heads to the memory of those who sacrificed themselves in this sacred struggle. Their courage and heroism will always serve as an example of selfless service to the Homeland and dedication to a national cause. While remaining committed to the ideals, goals and principles of the national liberation movement, the people and the authorities of the Republic of Artsakh will continue with unwavering determination to seek international recognition of the country's independence and restoration of its territorial integrity, to strengthen and develop sovereign statehood. Long live the Nagorno Karabagh Republic!Honor and glory to all fighters for freedom and independence of Artsakh".  
10:23 - 02 սեպտեմբերի, 2021